Tuesday 14 November 2017

457a opcje na akcje


Co to jest sekcja 409A. Jednak w dniu 10 kwietnia 2007 r. Urząd Skarbowy IRS wydał w kwietniu 2004 r. Ustawę o podatku dochodowym od osób prawnych w sekcji 409A kodeksu dochodów wewnętrznych sekcji 409A w kodeksie dochodów wewnętrznych, zgodnie z amerykańską ustawą o zatrudnieniu. Na podstawie sekcji 409A, chyba że pewne wymagania są spełnione, kwota odroczona na podstawie nieokwalifikowanego planu odroczonych odszkodowań, określonego w przepisach, jest obecnie uwzględniona w przychodach brutto, chyba że takie kwoty podlegają znacznemu ryzyku przepadku. Ponadto, takie odroczone kwoty podlegają dodatkowym 20-procentowym federalnym podatek dochodowy, oprocentowanie i kary Niektóre państwa przyjęły podobne przepisy podatkowe Na przykład, Kalifornia nakłada dodatkowy podatek od towarów i usług, a także odsetki i kary w wysokości 20%. Wnioski dotyczące opcji na akcje rabatowe Na podstawie sekcji 409A opcja na akcje mająca cenę wykonania mniej niż godziwa wartość rynkowa akcji zwykłych ustalona na dzień przyznania opcji stanowi odroczony podatek uzgodnienie dotyczące umowy Zazwyczaj prowadzi to do niekorzystnych konsekwencji podatkowych dla odbiorcy opcji i zobowiązania z tytułu potrącania podatku dla firmy Konsekwencje podatkowe obejmują opodatkowanie w momencie przyznania opcji, a nie od daty wykonania lub sprzedaży akcji zwykłych, 20 dodatkowych federalnych podatek od opcjonalnego oprócz regularnych dochodów i podatków od zatrudnienia, potencjalne podatki państwowe, takie jak opłata w Kalifornii 20 i potencjalna opłata odsetek Firma ma obowiązek potrzymać odpowiednie dochody i podatki od zatrudnienia w momencie wyboru uprawnień, a ewentualnie dodatkowe kwoty, wartość bazowa wzrasta wraz z upływem czasu. Poniżej znajdują się linki do wszystkich algorytmów klienta WSGR na 409A. Jesteś w stanie ocenić zastosowanie sekcji 409A, przeglądając ostrzeżenia klientów WSGR o różnych aspektach sekcji 409A i końcowych przepisach sekcji 409A, including. I naprawdę chciałbym przeczytać twój as-of-yet-to-be-written Jak ustalić cenę wykonania opcje akcji artic le teraz walczymy z tym teraz Chcemy właściwie zmotywować naszych pracowników obecnie 1099 wykonawców, ale obawiamy się, że zbyt niska cena strajku może oznaczać niską wycenę dla przyszłego inwestora. Ogólnie mówiąc cena akcji zwykłych wydawana założycielowi , wczesnych pracowników za pośrednictwem opcji lub w inny sposób i innych tanich akcje zwykłe nie jest czynnikiem rozważanym przez inwestorów w pozyskiwaniu kapitału, co oznacza transakcje VC. Tom Black. Yokum, Załóżmy, że odroczone odszkodowania pochodzą w formie obligacji zamiennych, zamiennych na akcje uprzywilejowane serii B, które mają zostać wydane 1 Czy fakt, że do zamknięcia serii B ryzyko ich przepadku jest bardzo wysokie, sfera 409A 2 Jeśli notatki są konwertowane na preferowaną serię B, czy fakt, że odszkodowanie nie jest już prawnym zobowiązaniem do zapłaty, odłożył odroczenie poza obszar 409A. I nie rozumiem wzoru faktów i pytań a notatkę zamienną, to jest obowiązkiem zapłaty pieniędzy Nie widzę, dlaczego istnieje ryzyko przepadku Jeśli osoba otrzymuje bezpłatną koncesję, wtedy uderza mnie, że prawdopodobnie w tym momencie zdarzy się opodatkowanie Jeśli osoba płaci za prawdziwe pieniądze za wymienne notatki, to nie widzę, jak to jest odszkodowanie. W sprzedaży gotówkowej firmy prywatnej, jakie jest typowe zbycie opcji nienakwalifikowanych niekwalifikowanych. Ijm Jeśli opcje nie zostaną przyjęte przez jednostkę przejmującą, opcje niewykorzystane są w pełni opłacone, a posiadacz opcji może albo skorzystać z zysków fuzji, albo otrzymać gotówkę netto równą cenie za wspólną akcję, pomniejszonej o cenę wykonania jednej akcji. 409A Wycena jest MUSZĄ robić przedmiot na rozpoczęcie działalności lub czy zarząd ma prawo podporządkować ten wymóg i podjąć ryzyko. To kwestia ryzyka Jeśli firma otrzymała finansowanie przedsięwzięcia lub ma przychody, myślę, że to musi zrobić pozycja z perspektywy ryzyka Płacenie 5K i do wyceny 409A to mała cena płacenia za ubezpieczenie w przypadku, gdy IRS wyważa cenę wykonania opcji w przyszłości Raport z wyceny 409A przesuwa ciężar dowodu na IRS, aby wykazać, że cena wykonania nie była prawidłowa. Jeśli firma nie otrzymała finansowania przedsięwzięcia i nie ma przychodów, to większość firm nie wydaje się, aby uzyskać wycenę 409A Jednak firma powinna przygotować analizę wyceny na uczciwą wartość rynkową aby wspierać zawarcie przez radę w sprawie uczciwej wartości rynkowej Jeśli firma posiada eksperta finansowego CFO przygotowującego raport z wyceny, wystarczy również przesunąć ciężar dowodu. Yokum, nasze uruchomienie zmaga się z ceną strajku na naszych pierwszych dotacjach opcji w ramach naszego motywacyjnego planu motywacyjnego dla pracowników Zrobiliśmy serię A preferowaną na 1 akcję, ale aren t szczególnie pewien, czy to jest istotne I d oczywiście chciałbym przyznać akcje zwykłe po godziwej cenie, ale podzielić obawy w poprzednim pytaniu związane z przyszłymi wycenami Czy masz jakieś wskazówki dotyczące analizy wyceny, którą moja rada mogłaby użyć? Jesteśmy dofinansowaniem, więc każdy proces w tym momencie wydaje się arbitralny Thx. Burt, jeśli firma dokonała serii A z instytucjonalnymi inwestorami kapitału podwyższonego ryzyka, to firma powinna uzyskać wycenę 409A Starą szkołę 10-1 preferowało wspólny stosunek cen nie byłby niezwykłym wynikiem dla firmy przedpłaconej Oczywiście wszelkie reguły kciuka tak nie jest prawidłowa księgowość. Tom Black. re moje zapytanie z dnia 10 lipca Notatka jest wymienialna tylko na akcje zwykłe klasy B bez gotówki Uwaga została przyznana w zamian za rekompensatę pieniężną Firma jest przedpodziałem i potrzebuje pozyskać środki przez ofertę klasy B Inwestor zewnętrzny kupując 60 akcji na jedną akcję za 1 61 akcji W tym czasie noty zostaną zamienione na akcje serii B po tej samej cenie 1 61 Dopóki B rzeczywiście się zamknie istnieje duże prawdopodobieństwo bankructwa i domyślne Czy fakt, że firma nie ma aby zapłacić gotówkę na wykupienie notatki odłożył odroczony kompan poza obszarem 409A. Yokum Chciałbym docenić twoje rady, jak sobie radzić z sytuacją wyceny 409A niższej niż wycena FAS123R Dziękuję. Ginny Odradzam moich specjalistów ds. Podatków i świadczeń w tych sprawach i skonsultuj się z odpowiednimi biegłymi rewidentami i pracownikami podatkowymi Eksperci Proszę przeczytać zastrzeżenia. Słyszałem o wielu sytuacjach, w których audytorzy odrzucają wyceny 409A. Pod koniec dnia że firma musi uspokoić audytorów z akceptowalną wyceną FAS 123R dla celów księgowych, ale niekoniecznie tworzy problem z IRS, dopóki wycena zgodna z zasadą 409A oparła się na cenie wykonania opcji Firmy wykorzystywały tanie akcje opłaty związane z ofertami publicznymi, które milcząco przyznaje, że cena opcji była za mała Mimo to, o ile wiem, IRS nie przyjął stanowiska, zgodnie z którym przyznanie tych opcji kosztom wykonania, które było za niskie, nie są już normami ISO, które muszą być przyznana w FMV. Gdy konsultant lub firma prawnicza zgadza się pracować w zamian za opcje w kliencie, w jaki sposób określasz liczbę opcji otrzymanych za opłatą. Na przykład, jeśli pr ovide 100K w prawnej lub innej radzie, jakie są typowe warianty opcji, zakładając, że firma jest warta powiedzieć 5MM post-money po ostatniej rundy Okres trwania Wszelkie dobre umowy opcji online. Bill Mc Prawdopodobnie jest kilka różnych sposobów myślenia o tym Jednym z nich jest po prostu wyrażenie liczby akcji w procentach firmy Przykładowo, opcje dla doradcy dyrektora pracowników będą zazwyczaj porównywane w procentach w pełni rozwiniętej własności Te opcje uprawniają do 4 lat dla pracowników, a typowo od 2 do 4 lat dla doradców dyrektorów. Innym sposobem na pomyślenie jest pod względem wartości pod warunkiem, podobnie jak pokrycie warrantów Zobacz post Jakie powinny być warunki ubezpieczenia pożyczki mostowej. innym sposobem porównania wielkości przydziału opcji jest przyjrzenie się założeniu wartości pieniądza i przyznać wystarczające udziały w celu dostarczenia domniemanej wartości Dla większości firm będzie różnica pomiędzy preferowaną akcją FMV a wspólną FMV Jeśli seria A wynosi 1 00 i wspólnym FMV wynosi 0, a każda akcja ma domniemany udział w kapitale 0 90 jeśli spółka chce dostarczyć 9000 wartości, przyznaje opcje zakupu 10.000 akcji. Ge z drugiej strony opcje konsultantów będą wykonywane przez okres od 5 do 10 lat Mogą być w pełni uzależnione od dotacji po zakończeniu świadczenia usług i nie zależnych od ciągłego statusu usługodawcy w celu wykonania, jednak niektóre mogą podlegać ciągłym usług, aby móc wykonywać. Opcja przyznania nie jest wykonywana samemu ćwiczeniu Istnieje wiele rzeczy, które mogą zostać skręcone w zakresie zgodności z normą 409A, kwestii dotyczących prawa papierów wartościowych, braku ważnych zatwierdzeń, które mogą skutkować backdating opcji itd. wiele wdraża plan opodatkowania pracowników zazwyczaj kosztuje spółki opłaty prawne, koszty administracyjne, itp. Moja firma ma trzech dyrektorów i pięciu pracowników i dążymy do tego, aby oferować motywy kapitałowe kluczowym pracownikom Słyszałem szacunki dotyczące 10k-15k, aby uzyskać program opcji zapasów działa i działa, ale nie mam pojęcia, czy ta kwota jest dokładna Nie wydaje się, że tak powinno być tak skomplikowane Zasadniczo, próbuję zrozumieć, czy nie, że się zgubię. Dziękuję za radę, którą możesz pożyczyć. Jon 10K do 15K brzmi śmiesznie, zakładając, że jesteś C corp Nawet jeśli połączyłeś DIY online i ktoś musiał zrobić ponownie każdy dokument, to byłoby mniej, że ten zakres przerobić wszystko i mieć firmę z planem opcji na akcje. kwestia wyceny 409A nie odejdzie Jestem przekonany, że IRS zaczął analizować pierwszy z tych rozwiązań Uważam, że są tam rzeczoznawcy jakości, w tym my, którzy zapewniają wsparcie, chronione i kwalifikowane wyceny 409A Następnie są firmy korzystające z pracy zagranicznej, aby to zrobić i reklama, że ​​409A może zostać ukończona za mniej niż 500 osób Istnieją również firmy, które nie mogą być uznane za całkowicie niezależnych ekspertów ds. wyceny, ponieważ świadczą inne usługi, takie jak wynajem CFO lub bankowość dla tych samych klientów, których cenią IRS ma obowiązywać takie ustalenia, Niezależne słowa kluczowe w wyborze dostawcy 409A powinny być doświadczone, oparte na USA, niezależne, audyt warty, narażenie na przemysł i przystępne Due diligen ce i stosowanie rozsądnych standardów to, czego poszukują firmy audytorskie, a IRS będzie szukać za pomocą outsourcingu i bardzo tanich wycen. Te dwa elementy są całkowicie pozbawione kupującego, jeśli potrzebujesz więcej informacji, zawsze możesz się z nami skontaktować w Accuserve Inc. IRS zapewnia korzystne wytyczne dotyczące działu kodu 457A. Kompatybilność z blogami. W czerwcu IRS wydała orzeczenie o dochodach 2017-2018, aby wyjaśnić, że opcje na akcje i prawa poboru akcji SS-SAR nie będą uznawane za niekwalifikowane odroczone odszkodowania dla celów Działu Kodeksu 457A, pod warunkiem że nagrody są rozliczane w magazynie i mają na celu spełnienie wymogów związanych ze zwolnieniem od praw do akcji serii 409A. Sekcja 457A, oddzielona od sekcji 409A, skutecznie eliminuje możliwość odroczenia odszkodowania dla podatników, którzy świadczą usługi na rzecz niekwalifikowanego Podmioty niekwalifikowane to typowo zagraniczne firmy w obrębie jurysdykcji podatkowej kolokwia, raje podatkowe czy domesti c i innych podmiotów przekazujących ponad 20 osób należących do podmiotów zwolnionych z podatku Sekcja 457A nakłada podatek od odroczonych odszkodowań w zamian, a nie na płatności w ramach sekcji 409A Sekcja 457A najczęściej stosuje się do funduszy hedgingowych i obywateli USA pracujących na zewnątrz USA dla pracodawcy innego niż pracodawca w odrębnej jurysdykcji podatkowej. Każdy odcinek 457A stała się skuteczna w 2009 r., niektórzy specjaliści odszkodowawczy obawiają się, że sekcja 457A i jej potencjalny podatek grzywny 20 miałyby zastosowanie do każdej opcji na akcje lub współczynnika SAR przyznanego dostawca usług niekwalifikowanych podmiotów Ten problem wynika z jawnego języka statutu, który definiuje niekwalifikowany odroczony odszkodowanie poprzez odwołanie się do definicji w sekcji 409Ad, ale dodaje, z wyjątkiem tego, że termin ten obejmuje każdy plan zapewniający prawo do odszkodowania w oparciu o aprecjacja wartości określonej liczby jednostek kapitałowych usługobiorcy IRS wcześniej próbowała powiązać tę troskę w I RS Notice 2009-8, ale teraz zastosowano bardziej formalną interpretację w orzecznictwie w sprawie dochodów 2017-2018 w celu potwierdzenia, że ​​sekcja 457A nie ma zastosowania do opcji na akcje i SAR, które są rozliczane w zapasach, o ile spełniają one wyłączenie z praw do akcji w dziale Code 409A. Jednak w przeciwieństwie do sekcji 409A, sekcji 457A, która nadal stosuje się do praw do wzrostu wartości zapasów, które są lub mogą być rozliczane w gotówkowej decyzji o dochodach 2017-18, stosuje się z mocą wsteczną. Biuro rekompensat z tytułu odwołań. Niniejsze zawiadomienie zawiera tymczasowe wytyczne dotyczące stosowania 457A do niekwalifikowanych odroczonych odszkodowań plany niewykwalifikowanych podmiotów Sekcja 457A ogólnie przewiduje, że rekompensata, która jest odroczona na podstawie nieokwalifikowanego planu odroczonych odszkodowań podmiotu niekwalifikowanego, włącza się w dochód brutto, jeżeli nie ma znacznego ryzyka utraty praw do takiej rekompensaty W rozumieniu pkt 457A termin niekwalifikowany plan odroczonych odroczonych programów ma takie samo znaczenie, jak podano w punkcie 409A d, z zastrzeżeniem pewnych modyfikacji Do celów z 457A termin "podmiot niekwalifikowany" oznacza jakąkolwiek zagraniczną korporację, chyba że całkowity jej dochód jest w istocie związany z prowadzeniem handlu lub działalności gospodarczej w Stanach Zjednoczonych, albo ii podlega kompleksowemu podatkowi dochodowemu zagranicznemu, oraz b) zasadniczo cały jej dochód jest przydzielany osobom niebędącym osobą zagraniczną, w odniesieniu do których takie dochody nie podlegają kompleksowemu podatkowi dochodowemu z zagranicy, a także organizacje, które są zwolnione z opodatkowania na mocy tytułu 26 Kodeksu Stanów Zjednoczonych, sekcja 457A jest zapewnienie wydłużenia podatków i alternatywnej ustawy o minimalnym opodatkowaniu z 2008 r., Div C w pubie nr 110-343 TEAMTRA, która została przyjęta w dniu 3 października 2008 r. Niniejsze wytyczne służą jako wskazówki przejściowe, które pomagają podatnikom w stosowaniu 457A, podczas gdy skarb państwa Departament i IRS rozważają dalsze wskazówki dotyczące stosowania 457A Departament Skarbu i IRS przewidują wydawanie dalszych wskazówek dotyczących kwestii, których nie dotyczy niniejsze zawiadomienie F wytyczne dotyczące uŜytkowania mogą równieŜ modyfikować wytyczne podane w niniejszym obwieszczeniu, na przykład poprzez rozszerzenie definicji podmiotu niekwalifikowanego, jak określono w niniejszym obwieszczeniu. Ponadto niektóre postanowienia niniejszego zawiadomienia odnoszą się do tymczasowych wskazówek zawartych w obwieszczeniach 2008-115, 2008-52 IRB 1367 29 grudnia 2008 r. Sprawozdawczość i zobowiązania u źródła z tytułu 409A w odniesieniu do lat podatkowych rozpoczynających się 1 stycznia 2008 r. I później, a proponowane przepisy w ramach 409A zaproponowały 1 409A-4, REG-148326-05, 2008-51 IRB 1325 73 Fed Reg 74380 8 grudnia 2008 r. Przyszłe wskazówki w ramach programu 457A mogą wymagać dostosowania do wszelkich przyszłych zmian w wytycznych zawartych w obwieszczeniu 2008-115 i proponowanych rozporządzeniach 409A Jednakże, jak przewidziano w sekcji zatytułowanej "DATA WEJŚCIE W ŻYCIE", wszelkie przyszłe wytyczne w ramach programu 457A, zakres 457A będzie prospektywny i nie będzie miał zastosowania do roku podatkowego dostawcy usług, przed rozpoczęciem wydawania takich wytycznych, we wszystkich aspektach niniejszego zawiadomienia. WNIOSEK O DOKUMENTY o informacjach dotyczących sposobu składania uwag. INTERIM WYTYCZNE DOTYCZĄCE STOSOWANIA 457A. A Sekcja 457A Ogólnie. Q-1 Kiedy rekompensata obejmuje dochody brutto w ramach 457A. A-1 Zgodnie z ogólną zasadą 457A przewiduje, że wszelkie odszkodowanie odroczony w ramach niekwalifikowanego planu odroczonego odszkodowania podmiotu niekwalifikowanego jest zaliczany do dochodu brutto, jeżeli nie istnieje znaczące ryzyko przepadku praw do takiej rekompensaty. Jednakże odroczenie odszkodowania nie jest wliczone w dochód brutto, jeżeli kwota rekompensaty nie jest możliwe do ustalenia, w takim przypadku dodatkowe podatki mają zastosowanie do takiego odszkodowania w momencie, w którym kwota takiej rekompensaty staje się możliwa do ustalenia i włącza się w dochód brutto Sekcja B niniejszego ogłoszenia Q A-2 do Q A-4 odnosi się do definicji terminu niekwalifikowalnego odroczonego odszkodowania zaplanuj sekcję CQ A-5 poprzez adresy Q-14 adresowane do dostawców usług, które są objęte przez 457A, a definicją pojęcia podmiotu niekwalifikowanego - sekcja DQ Od A-15 do Q A-18 odnosi się do obliczania kwoty zaliczanej do dochodów w ramach sekcji 457A sekcji EQ A-19 poprzez adresy QA-21, gdy odroczone kwoty uważa się za nie do ustalenia. Sekcja FQ A-22 poprzez adresy Q A-23 zastosowanie dat efektywnych Sekcja GQ A-24 do Q A-27 dotyczy kwestii związanych z koordynacją 457A z 409A. B Definicja niekwalifikowanego planu odroczonych rekompensat. Q-2 Co to jest niekwalifikowany plan odroczonego rozłożenia na cele 457A. A-2 a Reguła ogólna Z wyjątkiem sytuacji, o których mowa w niniejszym A-2, dla celów 457A, termin "niekwalifikowany" plan odroczonego rozliczenia ma znaczenie podane w tym tekście w pozycji 409A d i 1 409A-1 a. W odniesieniu do porozumienia między partner i partnerstwo, podatnicy mogą polegać na stosownych wytycznych zawartych w dokumencie 409A, który od 9 stycznia 2008 r. zawierał obwieszczenie 2005-1, QA-7, 2005-1 CB 274, II E preambuły proponowanych przepisów 409A opublikowane 4 października 2005 r. REG-158080-04, 20 05-2 CB 786 70 Fed Reg 57930 i III G preambuły do ​​ostatecznych przepisów 409A opublikowanych w dniu 17 kwietnia 2007 r. TD 9321, 2007-1 CB 1123 72 Fed Reg 19234 Jednak patrz Q A-3 do Q A-4 niniejszego ogłoszenia dotyczącego definicji znacznego ryzyka przepadku i zastosowania krótkoterminowej zasady odroczenia w rozumieniu pkt 457A. b Uprawnienia do umocnienia akcji Zgodnie z art. 457A d 3 A termin "niekwalifikowany" plan odroczonego wynagrodzenia obejmuje również każdy plan, który zapewnia prawo do odszkodowania w oparciu o wzrost wartości określonej liczby jednostek uczestnictwa beneficjenta usługi. o których mowa w niniejszym ustępie A-2 b, 1 409A-1 b 5 i B wyjątek od niektórych praw do akcyzy nie ma zastosowania w celu ustalenia, czy układ przewiduje odroczone odszkodowanie w rozumieniu pozycji 457A Jednakże odstępstwa od zakresu objętego zakresem 1 409A -1 b 5 i Wyjątkiem dla opcji na akcje zwykłe na zasadzie odbiorcy usług, wydanym z kursem realizacji nie mniejszym niż godziwa wartość rynkowa z datą przyznania dotacji i bez innej funkcji odroczonej oraz 1 409A-1 b 5 i C wyjątkiem dla akcji statutowych opcje stosuje się wyłącznie do celów niniejszego ustępu A-2b, z wyjątkiem zakresu obejmującego wartość 1 409A-1 b 5 i B może być stosowany w taki sposób, aby prawo do akcyzy, wszystkie czasy muszą być rozliczone na zasadzie odbiorcy usług i rozliczane w zasobie odbiorcy usług i w inny sposób spełniają wymagania tej sekcji, zostaną wyłączone z zakresu objętego programem 457A. Dodatkowo, w celu zastosowania wyjątku z zakresu objętego zakresem 1 409A-1 b 5 i A do udziału w kapitale własnym jednostki niekomercyjnej, co oznacza prawo do zakupu faktycznego kapitału własnego w takim podmiocie, a nie tylko prawa do kwoty równej aprecjacji takiego kapitału, zasady 1 409A-1 b 5 i A są stosowane przez analogię. c Krótkoterminowe odstępstwo odroczone Przy stosowaniu 1 409A-1b 4 wyjątek od definicji odroczonego wynagrodzenia dla celów 409A w odniesieniu do pewnych krótkoterminowych odroczeń, definicja znacznego ryzyka przepadku w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia jest stosowana w zamiast definicji w pozycji 1 409A-1 d Ponadto odroczone odszkodowanie w celach 457A nie obejmuje krótkoterminowego odroczenia 457A w rozumieniu Q A-4Q-3. Jakie jest znaczne ryzyko przepadku w celach 457A. A-3 a Reguła ogólna W rozumieniu art. 457A prawa osoby do odszkodowania podlegają znacznemu ryzyku przepadku tylko wtedy, gdy takie prawa osoby do takiej rekompensaty są uwarunkowane przyszłym świadczeniem znacznych usług przez tę osobę. na przykład prawa osoby do odszkodowania, w tym prawo do zapasów, nie podlegają znacznemu ryzyku przepadku tylko dlatego, że te prawa podlegają wystąpieniu warunku związanego z celem odszkodowania lub są w stanie bezpośrednio lub pośrednio, powstrzymanie się od wykonywania świadczeń Dodanie jakiegokolwiek ryzyka przepadku po powstaniu prawnie wiążącego prawa do odszkodowania lub przedłużenie okresu, w którym rekompensata podlega ryzyku przepadku, nie jest brana pod uwagę do celów czy taka rekompensata podlega znacznemu ryzyku przepadku? Jednakże kwota może zostać uznana za podlegającą znacznemu ryzyku przepadku za dniem lub w czasie, w którym inny odbiorca mógłby wybrać do otrzymania odszkodowania, jeżeli obecna wartość takich kwota nieuwzględniająca, przy ustalaniu bieżącej wartości, ryzyko przepadku jest istotnie wyższe niż obecna wartość kwoty, którą odbiorca w inny sposób mógłby wybrać, aby nie otrzymywać takiego ryzyka przepadku W celu ustalenia, czy kwota podlegająca ryzyku przepadek jest istotnie większy niż kwota, którą odbiorca w inny sposób mógłby wybrać do otrzymania nieobecne takie ryzyko przepadku, wynagrodzenie, takie jak wynagrodzenie, które otrzyma usługodawca w celu kontynuowania świadczenia usług nie jest brane pod uwagę Przykładowo, jeśli plan premiowy przewiduje wybory pomiędzy płatnościami gotówkowymi lub ograniczonymi jednostkami magazynowymi o aktualnej wartości która jest istotnie większa, pomijając ryzyko przepadku niż obecna wartość takiej płatności gotówkowej, a która zostanie utracona z powodu braku stałych usług przez okres lat, prawo do jednostek magazynowych o ograniczonym dostępie jest na ogół traktowane jako podlegające znacznemu ryzyku przepadku. b Uprawnienia do objęcia zezwoleń W celu zastosowania definicji znacznego ryzyka przepadku do prawa do akcji zgodnie z definicją w pkt 1 409A-1 l, zob. 1 409A-1 d 2. c Wykonanie obowiązku przepadku W odniesieniu do zasad ustalania, czy ryzyko przepadku jest znacząca w odniesieniu do praw usługodawcy, który posiada znaczną kwotę całkowitej liczby głosów lub wartości usługobiorcy, zob. 1 409A-1 d 3.Q-4 Co to jest krótkoterminowe odroczenie do celów z 457A krótkoterminowy odroczenie. A-4 a Reguła ogólna Odroczona rekompensata na cele 457A nie obejmuje odroczenia krótkoterminowego, zgodnie z postanowieniami 457A d 3 B, przesunięcia krótkoterminowego 457A Termin "odroczenie terminu 457A" odnosi się rekompensatę, która jest wypłacana nie później niż 12 miesięcy po zakończeniu roku podatkowego odbiorcy usługi, podczas którego prawo do zapłaty odszkodowania nie podlega już znacznemu ryzyku przepadku Do celów niniejszego przepisu specjalna usługa odbiorcą jest osoba, dla której usługodawca świadczy bezpośrednio usługi w momencie, w którym prawo do zapłaty takiej rekompensaty nie podlega już znacznym ryzyku przepadku Ponadto, zgodnie z Q-2 c, każda kwota kwalifikująca się jako krótka - odroczenie terminu podanego w pozycji 1 409A-1 b 4, stosowane przy użyciu definicji znacznego ryzyka przepadku w celach 457A, jak opisano w pkt. Q-3, nie stanowi odroczonego wynagrodzenia w rozumieniu pkt 457A. b Przykład Jeśli w dniu 1 stycznia 2009 r. pracownik otrzymuje prawo do przyszłej płatności w wysokości 10.000, jeżeli pracownik nadal świadczy usługi swoim pracodawcom przez 1 stycznia 2017 r., a kwota wypłacana jest nie później niż 12 miesięcy po koniec roku podatkowego pracodawcy, który obejmuje 1 stycznia 2017 r., porozumienie nie podlega opodatkowaniu 457A Jednakże, jeśli kwota nie zostanie wypłacona pracownikowi przed upływem tego 12-miesięcznego okresu, umowa podlega 457A i 10.000 jest wliczone w dochód brutto pracownika z dniem 1 stycznia 2017 r. Niekwalifikowane podmioty. Q-5 Do jakich typów usługodawców stosuje się art. 457A. A-5 Usługodawca podlegający 457A może obejmować osobę fizyczną, przedsiębiorstwo, podrozdział S korporację, spółkę cywilną, firmę świadczącą usługi osobiste zgodnie z definicją w dokumencie 269A b 1, podmiot niebędący własnością korporacji, który byłby korporacją usług osobistych, gdyby był korporacją, wykwalifikowaną korporacją usług osobistych, zgodnie z definicją w 448 d 2, i podmiotem niebędącym wykwalifikowana korporacja usług osobistych, jeśli była korporacją Dostawca usług może podlegać zasadzie 457A bez względu na to, czy osoba ta zarabia brutto na świadczenie usług w ramach metody rozliczania środków pieniężnych i rozliczeniowych, czy też zgodnie z metodą memoriałową. niezależny wykonawca nie jest usługodawcą objętym umową 457A, jeśli porozumienie w odniesieniu do niezależnego kontrahenta zostanie wyłączone z zakresu objętego zakresem 1 409A-1 f 2 z reguły z wyłączeniem uzgodnień z niezależnymi kontrahentami mającymi wielu niepowiązanych klientów, ale nie wyłączając uzgodnień z taką niezależnością wykonawców, którzy świadczą usługi w zakresie zarządzania. Q-6 Co to jest niekwalifikowany podmiot w rozumieniu pozycji 457A. A-6 W rozumieniu 457A, o którym mowa w art. 457A lit. b, pojęcie "niekwalifikowany podmiot" oznacza każdą zagraniczną korporację, chyba że w całości jej dochód to A skutecznie powiązanych z prowadzeniem handlu lub działalności gospodarczej w Stanach Zjednoczonych, lub B, z zastrzeżeniem całkowity podatek dochodowy od osób prawnych i 2 dowolne partnerstwo, chyba że w całości przychody są przydzielane osobom niebędącym osobami zagranicznymi, w odniesieniu do których takie dochody nie podlegają kompleksowemu podatkowi dochodowemu od osób prawnych, a organizacje B, które są zwolnione z podatku na mocy tytułu 26 Kodeksu Stanów Zjednoczonych. Q-7 W jaki sposób określa się, czy dana jednostka jest zagraniczną korporacją lub spółką osobową w celu ustalenia, czy dana jednostka jest podmiotem niekwalifikowanym w ramach pozycji 457A. A-7 W rozumieniu pkt 457A termin "zagraniczna korporacja" oznacza korporację określoną w pozycji 7701 a 3, która nie jest krajowa, jak określono w 7701 a 4 W rozumieniu art. 457A, pojęcie partnerstwo ma znaczenie nadane temu pojęciu w 7701 r. 2.Q-8 Jak to jest ustalone, czy zasadniczo wszystkie dochody z zagranicznego korporacji podlegają kompleksowemu podatkowi dochodowemu zagranicznemu. A-8 a Ogólnie Do celów 457A, zasadniczo cały dochód zagranicznej korporacji podlega kompleksowemu podatkowi dochodowemu zagranicznemu, jeśli , w roku podatkowym zagranicznej korporacji kończącej się lub należącym do dostawcy usług w danym roku podatkowym ustalonym zgodnie z Q-13. albo A zagraniczna korporacja kwalifikuje się do skorzystania z całościowego traktatu o podatku dochodowym między swoim krajem zamieszkania a Stanami Zjednoczonymi określonego zgodnie z Q-10, lub B zagraniczną korporacją wykazuje w sposób satysfakcjonujący sekretarza, że ma miejsce zamieszkania w celach podatkowych w obcym kraju, który posiada kompleksowy podatek dochodowy, a. ii zagraniczna korporacja nie podlega opodatkowaniu przez państwo zagranicznego korporacji zagranicznej w ramach jakiegokolwiek systemu lub porozumienia, które jest znacznie korzystniejsze niż podatek dochodowy od osób prawnych, nałożony na ogół przez ten kraj. b wyjątek, w którym wyłącza się dochody z kapitału nierównego Bez względu na ustęp A-8 a, zasadniczo cały dochód zagranicznej korporacji nie będzie traktowany jako podlegający kompleksowemu podatkowi dochodowemu od osób prawnych, jeżeli. dochód do opodatkowania zagranicznego korporacji ustalony zgodnie z prawem kraju jego siedziby wyklucza w całości lub w części dochód z kapitału niezarobkowego realizowany przez zagraniczną korporację i. ii łączna kwota dochodów pochodzących z zagranicznej korporacji zagranicznej, która jest wykluczona na dany rok podatkowy, kwota wykluczona przekracza 20 procent dochodu brutto zagranicznej korporacji. c Wyłączony dochód Do celów ustępu A-8 b. dochodom podlegającym opodatkowaniu zagranicznego korporacji zgodnie z prawem kraju jego zamieszkania wyłącza się część dochodu pochodzącego ze źródeł pozasądowych, jeśli dochód do opodatkowania zagranicznego korporacji nie zawiera takiego dochodu lub wyłącza taki dochód z tytułu zwolnienia, wyłączenia obejmującego wykluczenie z brutto dochody, potrącenie, w tym dywidendy otrzymane odliczenia lub odliczenie zapłacone dywidendą lub podobny przepis, poprzez opodatkowanie takich przychodów po stawce podatkowej mniejszej niż 50 procent ogólnie obowiązującej stawki lub w inny sposób. ii dochód brutto firmy zagranicznej jest definiowany jako dochód brutto zagranicznego korporacji określony zgodnie z prawem podatkowym państwa siedziby zagranicznej korporacji oraz wszystkimi dochodami pochodzącymi z zagranicznej korporacji zagranicznej w zakresie, w jakim nie jest to zawarte w zagranicznej korporacji dochód brutto. iii "dochód z dochodów nieustalonych" oznacza wszelkie dochody, które zostałyby uwzględnione w dochodzie brutto, ustalonym na podstawie zasady 61, ze źródeł spoza kraju siedziby korporacji zagranicznych, w tym dywidend rozprowadzanych przez korporacje niebędące rezydentami zagranicznej korporacji kraj zamieszkania i. iv nie uwzględnia się przychodu z tytułu braku pozbawienia wolności w kwocie wykluczonej w takim stopniu, w jakim taka pozycja dochodu z pozasądowego zamieszkania jest faktycznie związana z prowadzeniem handlu lub działalności gospodarczej w Stanach Zjednoczonych zgodnie z 882 i przepisami z niej, które nie są zwolnione z amerykańskiego federalnego podatku dochodowego zgodnie z obowiązkiem traktatowym Stanów Zjednoczonych na przykład, ponieważ dochody nie mogą być przypisane do zakładu stacjonarnego B dywidendą od korporacji, która jest krajowa w rozumieniu 7701 a 4 lub C dywidendę od korporacji których całkowity dochód podlega kompleksowemu podatkowi dochodowemu zagranicznemu ustalonemu przez zastosowanie zasad tego A-8.Q-9 W jaki sposób ustala się, czy zasadniczo dochód z zagranicznej spółki korporacyjnej jest faktycznie związany z zachowaniem handlu lub działalności gospodarczej w Stanach Zjednoczonych. A-9 Do celów 457A, zasadniczo cały dochód zagranicznej korporacji jest traktowany jako skutecznie związany z prowadzenie działalności handlowej lub handlowej w Stanach Zjednoczonych, jeżeli w roku podatkowym zagranicznej korporacji kończącej się lub należącego do danego roku podatkowego danego dostawcy usług lub określonego w QA-13 usługodawcy co najmniej 80 procent dochodu brutto zagraniczna korporacja zgodnie z definicją w pkt A-8 c ii jest faktycznie związana z prowadzeniem handlu lub działalności gospodarczej w Stanach Zjednoczonych w myśl zasady 882 i wynikających z niej przepisów, które nie są zwolnione z amerykańskiego federalnego podatku dochodowego zgodnie z obowiązkiem traktatowym Stanów Zjednoczonych na przykład ze względu na to, że dochody nie są związane z zakładem stacjonarnym. Q-10 Kiedy jest cudzoziemcem uprawnionym do korzystania z pełnego traktatu o podatku dochodowym w rozumieniu art. 457A. A-10 W rozumieniu art. 457A termin "całkowity podatek dochodowy" traktat oznacza każdy traktat o podatku dochodowym Stanów Zjednoczonych obowiązujący od dnia 9 stycznia 2009 r., inny niż traktat o podatku dochodowym z Bermudy i traktat o podatku dochodowym z Antyle Holenderskim Aby uzyskać prawo do t korzysta z takiego kompleksowego traktatu o podatku dochodowym na cele 457A, cudzoziemiec musi być rezydentem w rozumieniu tego terminu na podstawie odpowiedniego traktatu i musi spełniać wszelkie inne stosowne wymogi tego traktatu, w tym wymagania wynikające z jakiegokolwiek obowiązującego ograniczenia świadczenia emerytalne. Q-11 W jaki sposób ustala się, czy zasadniczo dochód z całości dochodów z działalności partnerskiej w roku podatkowym jest przyznawany osobom innym niż Osoba zagraniczna, w odniesieniu do których takie dochody nie podlegają kompleksowemu podatkowi dochodowemu od osób prawnych, a organizacjom B. są zwolnione z podatku na mocy tytułu 26 Kodeksu Stanów Zjednoczonych. A-11 a Ogólnie Zgodnie z art. 457A b 2 partnerstwo nie jest podmiotem niekwalifikowanym w odniesieniu do roku podatkowego, jeśli ma dochód i zasadniczo cały swój dochód dla podatnika rok jest przyznawany osobom nie opisanym w pozycji 457A b 2 A lub B osobie, która nie została opisana w dokumencie 457A b 2 A lub B jest tu określana jako osoba uprawniona W znacznym stopniu wszystkie spółki dochód w wysokości 457 A b 2 jest przyznawany osobom uprawnionym w odniesieniu do roku podatkowego tylko wtedy, gdy co najmniej 80 procent dochodu brutto spółki osobowej w tym roku podatkowym jest przyznawane uprawnionym osobom, zgodnie z postanowieniami ust. A - 11 e poniżej Poniższe punkty A-11 zawierają wskazówki dotyczące tego, czy w zasadzie wszystkie dochody partnera będącego sponsorem, patrz: Q A-14 z nieokwalifikowanego planu odroczonego rozliczania, są przyznawane kwalifikującym się osobom, w tym ustalenie i przychodu brutto tego partnerstwa ii, które można traktować jako osoby otrzymujące alokacje takiego dochodu brutto, oraz iii, które przydziały dochodu brutto zostaną potraktowane jako przyznane kwalifikującym się osobom. Pozycja lub część pozycji dochodu brutto można traktować dla celów niniejszego Q A-11 przypisany do jednego z następujących partnerstw, jeśli partnerstwo jest sponsorem, zobacz Q A-14 z niekwalifikowanego planu odroczonego odroczonego i uzależnione od zrozumienia z wyjątkiem podatków od dochodów z zagranicy w odniesieniu do takich dochodów, o których mowa w paragrafie A-11 f, ii partnera spółki osobowej, lub iii dowolnego bezpośredniego lub pośredniego właściciela partnera. b Dochód brutto i przydział środków na rzecz stosownych partnerstw w USA W odniesieniu do partnerstwa w USA, które jest sponsorem, zob. pkt. Q-14 niewykwalifikowanego planu odroczonego odroczonego, to dochód brutto partnerstwa ma takie samo znaczenie, jak dla celów 702 c również 1 702-1 c i 1 704-1 b 1 vii Partnerstwo to jest partnerem w USA, jeśli jest on zobowiązany do wniesienia zwrotu dochodu z tytułu partnerstwa w ramach 6031 lub ii, który określa podział udziału dochodów każdego z partnerów zgodnie z 704 Jeśli partnerstwo USA przyznaje każdemu dochód bez potrącenia, dochód brutto traktowany jest jako przydzielony partnerowi, który otrzyma przydział alokacji dochodu netto w takim stopniu, w jakim taki dochód netto pochodzi z dochodu brutto ustalonego zgodnie z zasadami 702 c. Przyznawanie przychodów partnerom jest rzeczywiste przydziały podatkowe partnerstwa ustalone zgodnie z art. 704 dla odpowiedniego roku podatkowego partnerstwa w ramach Q A-13 niniejszego zawiadomienia Dochody brutto zagranicznej partii lub partnerstwo krajowe, które jest traktowane na podstawie prawa obcego państwa zamieszkałego w tym państwie do celów podatkowych, czyli sponsora, zobacz Q A-14 z niekwalifikowanego planu odroczonego odroczonego można traktować jako przydzielone partnerstwu. c Dochód brutto i przydział środków na partnerstwa, które nie są partnerami z USA Dochody brutto partnerstwa będącego sponsorem, patrz: Q A-14 z niekwalifikowanego planu odroczonego wynagrodzenia, który nie jest partnerem w USA, jest ustalony na rok podatkowy danego partnerstwa na podstawie Q A-13 niniejszego ogłoszenia przy użyciu dowolnej rozsądnej metody, która zawiera zasady 61. Do celów niniejszego Q-11 dochód brutto partnerstwa, który jest sponsorem, znajduje się w dokumencie QA-14 planu niekwalifikowanego i nie jest Partnerstwo w USA uznaje się za przydzielone partnerowi w zakresie, w jakim partner zawiera takie dochody w swoim dochodzie brutto na bieżąco z tytułu ustawodawstwa o podatku dochodowym kraju, w którym dany partner ma miejsce zamieszkania, z wyjątkiem przypadków, gdy jest on włączony w dochód wyłącznie z powodu system antyalferencyjny, na przykład, 951 i 1293 et ​​seq lub porównywalne przepisy prawa obcego, bez względu na to, czy takie dochody są rozdysponowane do takiej osoby. Dochód brutto spółki niebędącej U S, a to jest sponsor, zobacz Q A-14 z niekwalifikowanego planu odroczonego odroczonego wynagrodzenia, który może być traktowany jako przydzielony partnerowi. d Własność warstwowa I Element lub część pozycji dochodu brutto spółki będącej sponsorem, patrz: Q A-14 z niekwalifikowanego planu odroczonego rozliczania, który został przydzielony partnerowi na podstawie pkt A-11 b lub c może być traktowany jako dochód przydzielony każdemu bezpośrednio lub pośrednio temu właścicielowi takiego partnera, który bierze na bieżąco takie dochody z tytułu ustawodawstwa o podatku dochodowym kraju, w którym ten właściciel ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, z wyjątkiem przypadków, odroczenie terminu, np. 951 i 1293 et ​​seq lub porównywalne przepisy prawa obcego, bez względu na to, czy takie dochody są przekazywane takim osobie. ii. Pozycja lub część pozycji dochodu brutto partnerstwa, który jest sponsorem, znajduje się w punkcie Q A-14 planu kwalifikacji z odroczonym wyprzedzeniem, który został przydzielony zgodnie z paragrafem A-11 b lub c partnerowi, który jest trustem lub majątkiem to jest osoba z Stanów Zjednoczonych, zgodnie z definicją w 7701 roku 30, może być traktowana jako przydzielona beneficjentowi trustu lub majątku, jeśli bieżący beneficjent bierze pod uwagę takie dochody. e alokacja dochodów brutto na rzecz osób uprawnionych dochody brutto przyznaje się do kwalifikowanej osoby w stopniu. Przychód brutto uzyskany w niepowiązanym handlu lub działalności gospodarczej, opisany w punkcie 512 a, jest przydzielany organizacji podlegającej federalnemu podatkowi dochodowemu USA w odniesieniu do takich dochodów w ramach 511. ii dochód brutto, który jest faktycznie związany z prowadzeniem handlu lub działalności gospodarczej Stany Zjednoczone w rozumieniu 871 b lub 882 a, jako mające zastosowanie skutecznie połączone dochody, są przyznawane osobie podlegającej amerykańskiemu federalnemu podatkowi dochodowemu od takich dochodów w ramach 871 b lub 882 a, w stosownych przypadkach i nie są zwolnione z federalnego USA podatek dochodowy zgodnie z traktatem Stanów Zjednoczonych. iii dochód brutto jest alokowany do osoby z Stanów Zjednoczonych zgodnie z definicją w 7701 i 30 innej niż organizacja zwolniona z opodatkowania na mocy tytułu 26 Kodeksu Stanów Zjednoczonych B krajowego partnerstwa w rozumieniu 7701 a 30 B lub C powiernictwa lub majątku , z wyjątkiem zakresu, w jakim trust lub majątek podlega amerykańskiemu federalnemu podatkowi dochodowemu w odniesieniu do takich dochodów, a dochody takie nie są wliczane do dochodu brutto beneficjenta w ramach 652 lub 662, ani też nie wypłacono ani nie trwale nie przeznaczono na cele charytatywne w ramach znaczenie 642 c lub. Dochód brutto, który nie jest faktycznie połączony, jest przydzielany osobie nie należącej do Stanów Zjednoczonych, zgodnie z definicją w 7701 a 30 osobie zagranicznej, że osoba obcokrajowca uważa się za uwzględniającą w tym celu oraz do celów pkt A-11 f below a domestic partnership that is the sponsor see Q A-14 of the nonqualified deferred compensation plan and that is treated under the laws of a foreign country as resident in that country for tax purposes , who is subject to a comprehensive foreign income tax with respect to such income as provided in paragraph A-11 f below. f Comprehensive Foreign Income Tax For purposes of this A-11 a foreign person is subject to a comprehensive foreign income tax with respect to an item of income of the partnership only if both. i The foreign person takes such income into account on a current basis under the income tax laws of the country in which the foreign person is resident except if included in income solely by reason of an anti-deferral regime, for example, 951 et seq 1293 et seq or comparable provisions of foreign law , whether or not such income is distributed to such foreign person and. ii A In the case of a foreign person that is not a nonresident alien individual I the foreign person is an entity that is not fiscally transparent under the law of the entity s jurisdiction as defined in 1 894-1 d 3 ii with respect to such income II the foreign person satisfies the requirements of Q A-8 a i and ii treating the foreign person as the foreign corporation for this purpose and III such income is not excluded from such foreign person s taxable income by means of exemption, exclusion, dividends paid deduction or dividends received deduction or similar provision , by means of taxation of such income at a rate less than 50 percent of the generally applicable rate, or by other means or. B In the case of a foreign person that is a nonresident alien individual I such nonresident alien individual is eligible for the benefits of a comprehensive income tax treaty with the United States, or such nonresident alien individual demonstrates to the satisfaction of the Secretary that such nonresident alien individual is subject to a comprehensive foreign income tax and II such income is not excluded from such foreign person s taxable income by means of exemption, exclusion including an exclusion from gross income , deduction including a dividends paid deduction or dividends received deduction or similar provision , by means of taxation of such income at a rate less than 50 percent of the generally applicable rate, or by other means. g Examples The following examples illustrate the rules in this A-11 For purposes of Examples 1 through 3, assume the following PRS is a domestic partnership PRS has two partners, A, a domestic corporation that is not an organization exempt from tax under Title 26 of the United States Code, and B, an entity exempt from tax pursuant to 501 a Under the PRS partnership agreement, A is allocated the first 700 of net income, and any remaining net income is allocated 75 to A and 25 to B Net losses are allocated 75 to A and 25 to B Assume that B s distributive share of income of PRS does not constitute unrelated business taxable income to B and that all of PRS allocations of income, gain, loss and deduction satisfy the requirements of 704.Example 1 For the taxable year ending on December 31, 2009, PRS has 1,500 in gross income and no other gains, losses or deductions Under the PRS partnership agreement, A is allocated the first 700 of net income, and the remaining 800 of net income is allocate d 600 to A 75 x 800 and 200 to B 25 x 800 In 2009, PRS is not a nonqualified entity under 457A b 2 and this Q A-11 because 1,300 of gross income is allocated to A, which is at least 80 of the gross income of PRS 80 x 1,500 1,200.Example 2 For its taxable year ending December 31, 2009, PRS has 1,000 in ordinary income, 300 of deductions or net ordinary income of 700 , 8,000 of gains, and no losses Under the PRS partnership agreement, A is allocated the first 700 of net income, and the 8,000 of gain is allocated 6,000 to A 75 x 8,000 and 2,000 to B 25 x 8,000 In 2009, PRS is a nonqualified entity under 457A b 2 and this Q A-11 because 7,000 of gross income is allocated to A, which is less than 80 of the gross income of PRS 80 x 9,000 7,200.Example 3 For its taxable year ending December 31, 2009, PRS has a 1,400 net loss 100 of gross income, 1,500 of deductions, and no other gains or losses Under the PRS partnership agreement, A is allocated 1,050 of the net loss 75 x 1,400 B is allocated 350 of the net loss 25 x 1,400 Under 702 c , A s share of gross income of PRS is 75 75 x 100 In 2009, PRS is a nonqualified entity under 457A b 2 and this Q A-11 because less than 80 of PRS gross income is allocated to A 80 x 100 80.Example 4 In 2009, K and B are partners in KB partnership, a partnership organized under the laws of foreign country 1 that is fiscally transparent under the laws of foreign country 1 KB is a partnership for U S federal income tax purposes and a U S relevant partnership hereunder K is an entity organized under the laws of foreign country 2, and K is fiscally transparent under the laws of foreign country 2 and has in effect an election to be treated as a corporation for U S federal tax purposes B is a domestic corporation that is not an organization exempt from tax under Title 26 of the United States Code The owners of K are S, an individual who is a citizen and resident of foreign country 3, and J, a foreign corporation S is eligible for the benefits of a comprehensive income tax treaty with the United States and takes into account under the income tax laws of country 3 her share of gross income of K on a current basis, whether or not such income is distributed to S S s share of such income is taxed under the laws of country 3 at a rate not less than the generally applicable rate, is not otherwise excluded from S s income and is not included in income by reason of an anti-deferral regime J is not subject to tax on its share of income of K Income of KB is not effectively connected income KB is a calendar year taxpayer Foreign country 1 does not impose a tax on the income of KB, and foreign country 2 does not impose a tax on the income of K. Because KB is a U S relevant partnership, KB must determine its gross income of KB for U S federal tax purposes and whether at least 80 of this gross income is allocated during 2009 to eligible persons. i Gross income of KB allocated to B is income described in paragraph A-11 e iii and is therefore allocated to an eligible person. ii Because K is fiscally transparent under the laws of country 2, gross income of KB allocated to K is not income subject to a comprehensive foreign income tax in the hands of K for purposes of paragraph A-11 f However, gross income of KB that is taken into account by S is treated as gross income that is allocated to eligible persons because S is a nonresident alien individual who is eligible for the benefits of a comprehensive income tax treaty with the United States and includes her share of K s gross income on a current basis whether or not distributed to S, such income is taxed under the laws of country 3 at a rate not less than the generally applicable rate and not otherwise excluded from S s income and is not included in income by reason of an anti-deferral regime. iii Gross income of KB that is allocated to K and taken into account by J is not income that is allocated to eligible persons because neither K nor J is subject to a comprehensive foreign income tax with respect to such income. Q-12 Does 457A apply to deferred compensation that would have been deductible against income of a foreign corporation which is taxable under 882 if the compensation had been paid in cash on the date that such compensation ceased to be subject to a substantial risk of forfeiture. A-12 In the case of a foreign corporation with income which is taxable under 882, 457A does not apply to compensation that, had such compensation been paid in cash on the date that such compensation ceased to be subject to a substantial risk of forfeiture, would have been deductible under the principles of 882 and the regulations thereunder by such foreign corporation against such income If such compensation expense would not have been part of the corporation s cost of goods sold, the comp ensation will be considered to have been deductible by the foreign corporation against such income only to the extent that the compensation would be properly allocated and apportioned to such income under the principles of 1 861-8 et seq If such compensation expense would have been part of the corporation s cost of goods sold, the compensation will be considered to have been deductible by the corporation against such income using any reasonable method that is satisfactory to the Secretary based on all facts and circumstances. Q-13 When is the determination made whether an entity is a nonqualified entity. A-13 a General rule The determination of whether an entity is a nonqualified entity is made as of the last day of each of the service provider s taxable years in which the nonqualified deferred compensation is no longer subject to a substantial risk of forfeiture and remains deferred Accordingly, if the plan sponsor becomes a nonqualified entity during a service provider s taxable year a nd is a nonqualified entity as of the last day of the service provider s taxable year, amounts deferred under the plan are subject to 457A for that taxable year of the service provider and the amounts are includible in income to the extent that the amounts are not subject to a substantial risk of forfeiture and have not previously been included in income Similarly, if the plan sponsor ceases to be a nonqualified entity during a service provider s taxable year, and is not a nonqualified entity as of the last day of the service provider s taxable year, amounts deferred under the plan are not subject to 457A for that taxable year of the service provider Comments are requested regarding alternative approaches to determine whether and when nonqualified deferred compensation becomes subject to 457A where the nonqualified deferred compensation is no longer subject to a substantial risk of forfeiture and is still deferred, and the entity becomes a nonqualified entity in a subsequent taxable ye ar See the section below entitled Request for Comments for information on the submission of comments. b Special rule for partnerships Whether a partnership is a nonqualified entity as of the last day of the service provider s taxable year is determined based on the allocations or deemed allocations of gross income by the partnership for the partnership s taxable year ending with or within the service provider s taxable year If a partnership does not yet have a taxable year that has ended or ends on the last day of the service provider s taxable year, a reasonable, good faith estimate of such allocation or deemed allocation of the partnership for its current taxable year must be used to determine whether it is a nonqualified entity. Q-14 How is it determined whether a nonqualified deferred compensation plan is a plan of a nonqualified entity. A-14 The determination of whether a nonqualified deferred compensation plan is a plan of a nonqualified entity for purposes of this notice, whether a nonqualified entity is the sponsor , or one of the sponsors , of the plan is determined as of the la st day of the service provider s relevant taxable year as determined under Q A-13 For this purpose, with respect to any amount deferred under a plan, the sponsor of the plan is any entity or entities which, if the entity paid the amount deferred in cash to the service provider in the relevant taxable year as determined under Q A-13 , would be entitled to a compensation deduction under U S federal income tax principles. D Amount Includible in Income. Q-15 Does 457A apply to a right to earnings on deferred compensation that is subject to 457A. A-15 Yes For purposes of 457A and this notice, references to deferred compensation include references to income whether actual or notional attributable to such compensation or such income When the right to earnings is specified under the terms of the plan, the legally binding right to earnings arises at the time of the deferral of the compensation to which the earnings relate Accordingly, rights to reasonable earnings credited on at least an annual ba sis are includible in gross income under 457A when the right to the earnings credited is no longer subject to a substantial risk of forfeiture as defined in Q A-3 of this notice The right to earnings that are not reasonable earnings, or that are not credited at least annually, will result in some or all of the earnings being treated as currently deferred amounts in accordance with rules analogous to the rules set forth in proposed 1 409A-6 b 2 iii crediting of earnings and losses , 1 409A-6 b 2 ii B use of an unreasonable actuarial assumption or method , and 1 409A-6 b 3 ii account balance plans unreasonable rate of return. Q-16 How is the amount includible in income under 457A determined. A-16 Except as provided in Q A-19 and Q A-20, for purposes of 457A, the amount includible in income is determined under the rules applicable to the determination of amounts includible in income under 409A a For the currently applicable rules, see Notice 2008-115, which provides certain rules including a rule permitting taxpayers to rely upon proposed 1 409A-4.Q-17 If an amount is included in gross income under 457A before the amount is paid to the service provider, is the amount also includible in income when the amount is paid to the service provider. A-17 To the extent a deferred amount is included in income under 457A before the amount is paid to the service provider, the amount is not includible in income when the amount is paid to the service provider However, after such amount is included in income by the service provider, 457A may continue to apply to the right to future reasonable earnings on such previously included amounts see Q A-15 For purposes of determining the amount previously included in income that is not includible in income at the time of the payment, taxpayers may rely upon rules that are the same as the rules of proposed 1 409A-4 f. Q-18 If an amount is included in income under 457A before the amount is paid to the service provider, and before such amount is paid the right to the amount is forfeited or otherwise permanently lost, is the service provider entitled to a loss. A-18 Yes If an amount is included in income under 457A before the amount is paid to the service provider and, before such amount is paid, the right to the amount is forfeited or otherwise permanently lost, the service provider may rely upon rules that are the same as the rules of proposed 1 409A-4 g for purposes of determining the availability of any loss. E Deferred Amounts that are not Determinable. Q-19 When is the deferred amount to which a service provider is entitled treated as not determinable for purposes of 457A. A-19 a In general For purposes of 457A, the deferred amount to which a service provider is entitled is treated as not determinable if the deferred amount would be calculated under proposed 1 409A-4 b 2 iv application of the general calculation rules to formula amounts , if such rule were effective Under proposed 1 409A-4 b 2 iv , for a plan that is not an accou nt balance plan, an amount payable in a future taxable year is a formula amount and thus not determinable to the extent that the amount payable in a future taxable year is dependent upon factors that, after applying the assumptions and other rules set out in the proposed regulations, are not determinable as of the end of the service provider s taxable year This generally occurs where the amount of the payment and not the timing of the payment is unknown at the end of the taxable year because it is based upon factors that remain variable as of the end of the taxable year For example, an annual bonus based on annual profits as of December 31, 2017 is a formula amount and thus an indeterminable amount at all times prior to December 31, 2017 However, the deferred amount is determinable as of December 31, 2017 because the information necessary to calculate the bonus exists, regardless of whether the calculation of the annual profits is readily available. Q-20 When is a deferred amount that i s treated as not determinable at the time that the compensation is otherwise includible in gross income under 457A required to be included in income. A-20 A deferred amount that is treated as not determinable at the time that the compensation is otherwise includible in gross income under 457A is required to be included in gross income when the deferred amount becomes determinable For purposes of calculating the amount includible in gross income at such time, the rules of Q A-16 apply. Q-21 What additional taxes apply to a deferred amount that is treated as not determinable at the time that the compensation is otherwise includible in gross income under 457A. A-21 When a deferred amount that is treated as not determinable at the time that the compensation is otherwise includible in gross income under 457A becomes determinable and must be included in gross income, the tax for the taxable year in which the compensation is includible in gross income is increased by the sum of a an amount equal to 20 percent of the amount of the compensation and b the premium interest tax on the compensation For purposes of this A-21, the premium interest tax is the amount of interest at the underpayment rate under 6621 plus 1 percentage point on the underpayments that would have occurred had the deferred compensation been includible in gross income for the taxable year in which first deferred or, if later, the first taxable year in which the deferred compensation is not subject to a substantial risk of forfeiture as defined in Q A-3 of this notice For purposes of calculating the premium interest tax, rules analogous to the rules provided in proposed 1 409A-4 d apply, if such rule were effective. F Effective Dates for Application of 457A. Q-22 What is the effective date of 457A. A-22 Section 457A applies to amounts deferred that are attributable to services performed after December 31, 2008 In the case of any amount deferred to which 457A would not otherwise apply solely by reason of the fact t hat the amount is attributable to services performed before January 1, 2009, to the extent the amount deferred is not included in gross income in a taxable year beginning before 2018, that amount deferred is includible in gross income in the later of a the last taxable year beginning before January 1, 2018 or b the first taxable year in which there is no substantial risk of forfeiture of the right to the amount deferred as defined in Q A-3 of this notice. Q-23 For purposes of applying the effective date, how are the periods of service to which the compensation is attributable determined. A-23 a Services to which compensation is attributable. 1 General rule compensation attributable to a service period based on plan formula If a service provider obtains a legally binding right to compensation under a plan on or before December 31, 2008, and as of December 31, 2008 that plan provides for benefit payments under a formula that relates to a specific period of service in a year such as relating to compensation paid during that period , the compensation is attributable to that specific period, except as otherwise provided in this A-23 To the extent that, based on the terms of the plan as of December 31, 2008, compensation is not attributable to services performed in a particular period, then the compensation generally is attributable to services performed during the year in which the employee obtains the legally binding right to the compensation If a service provider is entitled to compensation only upon an involuntary separation from service, the amount attributable to services performed on or before December 31, 2008 is the amo unt the service provider would be entitled to based upon the years of service and compensation earned as of December 31, 2008 disregarding any requirement to perform further services Any additional amount to which the service provider becomes entitled after December 31, 2008 due solely to additional services performed after December 31, 2008 is attributable to service performed after December 31, 2008 A right to reasonable earnings on amounts deferred attributable to services performed before December 31, 2008 is treated as attributable to services performed before December 31, 2008, but only to the extent further services were not required after December 31, 2008 to retain the right to the earnings. 2 Legally binding right Compensation is not attributable to a period of services prior to the date the service provider obtains a legally binding right to the compensation A service provider does not have a legally binding right to compensation to the extent that compensation may be reduced unilaterally or eliminated by the service recipient or other person after the services creating the right to the compensation have been performed However, if the facts and circumstances indicate that the discretion to reduce or eliminate the compensation is available or exercisable only upon a condition, or the discretion to reduce or eliminate the compensation lacks substantive significance, then the employee has a legally binding right to the compensation For this purpose, compensation is not considered subject to unilateral reduction or elimination merely because it may be reduced or eliminated by operation of the objective terms of the plan, such as the application of a nondiscretionary, objecti ve provision creating a substantial risk of forfeiture See 1 409A-1 b 1 and 31 3121 v 2 -1 b 3 i for additional rules regarding when an employee obtains a legally binding right to compensation. 3 Substantial risk of forfeiture To the extent that under a plan s terms as of December 31, 2008, a service provider s right to compensation is subject to a substantial risk of forfeiture as defined in Q A-3 in the form of a requirement to continue to perform substantial future services for the service recipient after December 31, 2008, the compensation generally is for services performed over the period of time that the service provider is required to continue to perform substantial future services for the service recipient and is attributed to that period on a pro rata basis, unless the compensation is attributable to a different period under the rule in paragraph A-23 b 1 For purposes of applying the effective date, if the substantial risk of forfeiture lapses after December 31, 2008, but before the substantial risk of forfeiture would otherwise have lapsed under the terms of the plan as of December 31, 2008 if the service provider had continued providing services such as due to dea th, disability or an acceleration of the vesting requirement , the allocation remains prorated over the period from when the service provider obtained the legally binding right to the payment to the date that the substantial risk of forfeiture would otherwise have lapsed under the terms of the plan as of December 31, 2008 if the service provider had continued providing services. 4 Plan terms as of December 31, 2008 A plan s terms as of December 31, 2008, include only the plan s terms as in effect on December 31, 2008, and do not include any amendment to such plan terms after December 31, 2008, even if the amendment to such plan terms is made effective retroactively to a date earlier than January 1, 2009 Notwithstanding the foregoing, the terms of a plan may be amended retroactively to provide that a substantial risk of forfeiture that would otherwise lapse on or after January 1, 2009 will be treated as having lapsed effective before January 1, 2009, provided that the amendment is made in writing and effective before July 1, 2009, and provided further that any shortening of the period during which a deferred amount was subject to a substantial risk of forfeiture must be applied consistently to every service provider participating in that arrangement or a substantially similar arrangement. b Examples For purposes of these examples, the description of the terms of the relevant plan refers to the terms of the plan as of December 31, 2008, except where otherwise provided. Example 1 Employee A obtains on January 1, 2006 a legally binding right to be paid 400,000 at the end of December, 2017, but only if A continues to be employed on December 31, 2017 In this case, a pro rata portion of the compensation is attributable to services performed during 2006, 2007, 2008, 2009, and 2017, so that 60 of the amount deferred is attributable to services performed before 2009.Example 2 Employee C obtains on December 31, 2007 a legally binding right to be paid on February 1, 2017 an amount equal to 10 of employee C s salary during the period from January 1, 2008 through December 31, 2009, and employee C s salary is 400,000 for each of 2008 and 2009 In this case, the compensation is attributable pro rata to services performed in 2008 and 2009, so that 50 of the amount deferred is attributabl e to services performed in 2008.Example 3 Employee D obtains on December 31, 2007 a legally binding right to be paid on January 1, 2017 an amount equal to 20 of D s highest annual salary times the number of years of service completed by D before January 1, 2017, but only if D remains employed through December 31, 2009 Employee D remains employed through December 31, 2009 and has an annual salary of 400,000 in 2008 Under the terms of the plan in this case, under the rule in paragraph A-23 a 1 , the compensation attributable to services performed in 2008 is the present value of 80,000 20 of Employee D s annual salary in 2008 times 1 year of service payable on January 1, 2017.Example 4 Employee E obtains on December 31, 2008 a legally binding right to be paid 400,000 on February 1, 2017 without any requirement of continued employment Under these facts and circumstances, the compensation is not attributable to services performed in a period of time after December 31, 2008.Example 5 Employe e F obtains on December 31, 2008 a stock appreciation right with a 10-year term and an exercise price equal to the fair market value of the stock on December 31, 2008 without any requirement of continued employment in order to be able to exercise the right and receive payment The compensation is not attributable to services performed in a period of time after December 31, 2008.Example 6 Employee G obtains on January 1, 2008 a stock appreciation right with a 10-year term and an exercise price equal to the fair market value of the stock on January 1, 2008, but the stock appreciation right can be exercised only after the employee has continued his or her employment for three more years through December 31, 2017 In this case, the amount deferred under the stock appreciation right is attributable to services performed from January 1, 2008 through December 31, 2017, so that one-third of the amount deferred is attributable to services performed before January 1, 2009.Example 7 Employee H obta ins on January 1, 2000 a right to a retirement benefit payable solely upon separation from service including separation from service due to death or disability as a life annuity equal to a monthly payment of 3 multiplied by the average of the highest three years of compensation multiplied again by the number of years of service Employee H had completed with the service recipient As of December 31, 2008, Employee H had completed 15 years of service and the average of the highest three years of compensation was 250,000 The deferred amount attributable to services performed on or before December 31, 2008 equals the present value of the life annuity calculated using the years of service completed and the compensation earned as of December 31, 2008 Any increase in the deferred amount due to an additional year of service or an increase in compensation after December 31, 2008 would be a deferred amount attributable to services performed after December 31, 2008.Example 8 Employee J obtains on January 1, 2008 a right to a bonus equal to 10 of the increase in the value of a pool of assets, calculable and payable one year after Employee J s separation from service Because any increase in the value through the date of payment would not be due to Employee J s continued services, the entire deferred amount is attributable to services performed during 2008.Example 9 Employee K obtains on January 1, 2008 a right to an amount payable on January 1, 2017, but only if Employee K continues to provide services through December 31, 2017, or dies or becomes disabled before December 31, 2017 On July 1, 2017, Employee K dies Because under the terms of the plan as of December 31, 2008, Employee K was required to continue to provide services through December 31, 2017, one-third of the deferred amount continues to be attributable to services performed before January 1, 2009.Example 10 Employee L obtains on January 1, 2008 a right to an amount payable on January 1, 2017, but only if Employee L c ontinues to provide services through December 31, 2017, or dies or becomes disabled before December 31, 2017 On January 1, 2017, the arrangement is amended so that Employee L is entitled to payment of the amount regardless of whether Employee L continues to provide services after December 31, 2009 For purposes of the effective date of 457A, this amendment is disregarded and only one-third of the amount deferred is treated as attributable to services performed on or before December 31, 2008.Example 11 Employee M obtains on January 1, 2008 a right to an amount payable on January 1, 2017, but only if Employee M continues to provide services through December 31, 2017, or dies or becomes disabled before December 31, 2017 On March 15, 2009, the arrangement is amended so that Employee M is entitled to payment of the amount regardless of whether Employee M continues to provide services after December 31, 2008 Provided that the same amendment is made and applied consistently to every service pr ovider participating in the same or a substantially similar arrangement sponsored by the same service recipient, the amendment is not disregarded for purposes of the effective date under 457A and all of the amount deferred is treated as attributable to services performed on or before December 31, 2008.G Coordination with 409A. Q-24 How does 457A coordinate with 409A. A-24 Sections 457A and 409A may both apply to amounts deferred under the same arrangement For purposes of applying 409A to arrangements covered by 457A, rules similar to those addressing arrangements subject to 457 f apply Accordingly, an inclusion in income under 457A is treated as a payment for purposes of the short-term deferral rule under 1 409A-1 b 4 In addition, until further guidance, the inclusion in income under 457A of earnings on amounts subject to 457A is treated as a payment in accordance with a fixed schedule of payments if the earnings are reasonable, are credited at least annually, and are included in income under 457A for the later of the taxable year in which such earnings are credited or when such amounts would otherwise be includible in income under 457A However, the right to an amount that is not subject to 457A because it is a 457A short-term deferral under Q A-4 is subject to 409A unless the arrangement also qualifies as a short-term deferral under 1 409A-1 b 4.Q-25 What transition rules apply under 409A with respect to amounts covered by 457A that are attributable to services performed before January 1, 2009.A-25 Solely with respect to a deferred amount attributable to services performed before January 1, 2009, a change in the time and form of payment to conform the date of distribution to the date the amount may be required to be included in income under 457A d 2 will not be treated as an impermissible acceleration under 409A a 3 and 1 409A-3 j 1 , provided that such change in the time and form of payment is established in writing and effective on or before December 31, 2017 To th e extent a deferred amount attributable to services performed before January 1, 2009 was earned and vested before December 31, 2004 and is not otherwise covered by 409A due to the application of the effective date rules under 1 409A-6, a change in the time and form of payment solely to conform the date of distribution to the date the amounts may be required to be included in income under 457A d 2 is not treated as a material modification of such arrangement under 1 409A-6 a 4 , provided that such change in the time and form of payment is established in writing and effective on or before December 31, 2017.Q-26 What transition rules apply under 409A with respect to amounts covered by 457A that are attributable to services performed after December 31, 2008.A-26 In general, the right to a deferred amount to which 457A applies will not constitute a deferred amount under 409A because the amount will be paid for purposes of the short-term deferral rule under 1 409A-1 b 4 no later than the tim e at which the right to the amount is no longer subject to a substantial risk of forfeiture Accordingly, a plan provision stating that an amount will be payable in cash at the time the amount is includible in income under 457A will not be required because the right to payment of such amount will not be subject to 409A However, payment timing issues under 409A may arise if the right to a deferred amount becomes subject to 457A in a future year for example, because the plan sponsor becomes a nonqualified entity , or ceases to be subject to 457A in a future year because the plan sponsor ceases to be a nonqualified entity before the right to the substantial risk of forfeiture lapses In addition, payment timing issues may arise if earnings on deferred compensation become includible in gross income under 457A, to the extent such earnings would otherwise have been accumulated and paid at a deferred date To address these issues, until further guidance the payment of a deferred amount during th e service provider s taxable year in which such amount becomes includible in income under 457A will not constitute an impermissible acceleration of a payment under 409A a 3 or 1 409A-3 j However, plan provisions will still be necessary to address use of the 457A short-term deferral rule see Q A-4.Q-27 What transition rules apply under 409A with respect to certain back-to-back arrangements attributable to services performed before January 1, 2009.A-27 a If the service provider is also a service recipient the intermediate service recipient and maintains one or more nonqualified deferred compensation arrangements for its service providers covered by 457A under which any amount is attributable to services performed before January 1, 2009, a change in the time and form of payment of such amount solely to conform the date of payment to the date the amount is required to be included in income will not be treated as an impermissible acceleration under 409A a 3 and 1 409A-3 j 1 , provided that such change in the time and form of payment is established in writing and effective on or before December 31, 2017 To the extent a deferred amount covered by 457A was earned and vested before December 31, 2004 and is not otherwise subject to 409A due to the application of the effective date rules under 1 409A-6, a change in the time and form of payment solely to conform the date of distribution to the date the amount is required to be included in income under 457A will not be treated as a material modification of such arrangement under 1 409A-6 a 4 , provided that such change in the time and form of payment is established in writing and effective on or before December 31, 2017. b With respect to a back-to-back arrangement under which a service provider provides services to a service recipient the intermediate service recipient that in turn provides services to another service recipient the ultimate service recipient , to the extent the arrangement is covered by 409A, all potential time s and forms of payment under which the service provider may be paid a deferred amount by the intermediate service recipient must comply with the requirements of 409A and 1 409A-3 This means that the service provider must be payable upon a permissible payment event, which may include the service provider s separation from service However, a nonqualified deferred compensation arrangement that provides for the service provider to be paid when the intermediate service recipient separates from service from the ultimate service recipient is not a permissible payment event Nothing in this A-27 should be interpreted as changing this requirement In addition, no opinion is expressed as to whether such an arrangement would satisfy the requirements of the transition guidance for periods before the effective date of the final 409A regulations January 1, 2009 For the applicable transition rules, see Notice 2007-86, 2007-46 I R B 990.REQUEST FOR COMMENTS. The Treasury Department and the IRS anticipate issuing additional guidance with respect to 457A The Treasury Department and the IRS request comments on the topics addressed in this notice, and any other issues arising under 457A The Treasury Department and the IRS specifically request comments regarding the following topics.1 Whether and to what extent a limitation on benefits provision or exchange of information program is relevant to the determination of what is a comprehensive income tax treaty.2 The extent to which a reimbursement arrangement with respect to a domestic taxpayer service recipient and a nonqualified entity that has agreed to share or reimburse the domestic taxpayer service recipient s compensation costs should result in the domestic taxpayer service recipient also being treated as a nonqualified entity.3 The potential scope of the exception to the definition of substantial risk of forfeiture that may be provided by regulation under 457A d 1 B , relating to the single investment asset.4 The proper treatment of tr usts that are partners in a partnership and beneficiaries of these trusts for purposes of determining to whom income of a partnership is allocated under 457A b 2.All materials submitted will be available for public inspection and copyingments may be submitted to Internal Revenue Service, CC PA LPD PR Notice 2009-8 , Room 5203, PO Box 7604, Ben Franklin Station, Washington, DC 20044 Submissions may also be hand-delivered Monday through Friday between the hours of 8 a m and 4 p m to the Courier s Desk at 1111 Constitution Avenue, NW, Washington, DC 20224, Attn CC PA LPD PR Notice 2009-8 , Room 5203 Submissions may also be sent electronically via the internet to the following email address Include the notice number Notice 2009-8 in the subject line. EFFECTIVE DATE. Until further guidance is issued, taxpayers may rely on the rules in this notice for purposes of 457A effective from October 3, 2008 the date of enactment of TEAMTRA Further guidance that would expand the coverage of 457A will be prospective and will not apply to a service provider s taxable years beginning before the issuance of such guidance. CONTACT INFORMATION. For further information regarding this notice, contact Stephen Tackney of the Office of Division Counsel Associate Chief Counsel Tax Exempt Government Entities at 202 927-9639 not a toll-free call.

No comments:

Post a Comment